Servicedesk Boni-systeembeheer: TOPdesk

TOPdesk stelt ons als ict-medewerkers in staat om op een gecontroleerde manier om te gaan met aanvragen en/of storingen die betrekking hebben op ICT en de daarbij horende systemen. Je kunt eenvoudig een melding aanmaken door een e-mail te sturen aan servicedesk@boni.nl of servicedesk@sbcu.nl. Je ontvangt dan een bevestiging van servicedesk@pcouwillibrord.nl met daarin je meldingsnummer. Dit is ook jouw referentienummer waarin de status van je melding bijgehouden wordt. Je kunt met dit nummer ICT om de status vragen.

Om er voor te zorgen dat ICT de melding adequaat kan oppakken, vragen wij je om bij elke melding die je doet, in ieder geval onderstaande informatie mee te sturen:

Wat is er aan de hand? Graag een korte maar duidelijke omschrijving.
Welk systeem of welke systemen betreft het? Denk aan: PC (bijv. PC114-01 of PC215-06), laptop, telefoon, digibord, etc.
Waar speelt het probleem? Klaslokaal/kantoornummer, Vleugel/Verdieping/Gebouw.
Wie ondervinden er last van? Alleen jij, directe collega’s/leerlingen, iedereen.