Vandaag hebben alle examenleerlingen te horen gekregen of ze geslaagd zijn of niet. We zijn trots op al onze leerlingen die er hard voor gewerkt hebben. En we bedanken onze collega’s voor hun inzet en geduld om de leerlingen tot en met het examen te begeleiden.
We feliciteren via deze weg onze geslaagde leerlingen: van harte!
We wensen de leerlingen die nog niet geslaagd zijn veel succes en doorzettingsvermogen voor de herexamens: zet ‘ m op!
De leerlingen die vandaag hebben gehoord dat ze niet geslaagd zijn, wensen we veel sterkte toe. We blijven met ze in gesprek over mogelijkheden en het vervolg.

